„publikáció” témában:

Ugye lángolt a szívünk?! – Kézikönyv iskolai lelkinapok szervezéséhez

Az iskolai lekinapokról szóló kézikönyvemről a Magyar Kurírra írtam egy ismertetőt, amit itt közzéteszek most:

Gyakorlati alapelvek kamasz-lelkigyakorlatokhoz a hitstruktúra fejlődésének elmélete alapján

Megjelent az Embetárs folyóiratban szakdolgozatom második felének magyar fordításának rövidített változata:

A hitstruktúra fejlődésének elmélete és gyakorlati alkalmazhatóságának határai

Megjelent az Embetárs folyóiratban szakdolgozatom első felének magyar fordításának egyszerűsített, de igen-igen elméletire sikerült változata:

Alapelvek kötelező kamasz lelkigyakorlatokhoz

A kurtabérci lelkigyakorlataink igen „sikeresek” voltak és a hit struktúrájának fejlődésének elmélete is komoly alapokon áll. De sajnos egyiket sem könnyű úgy átadni, hogy jól használható legyen más iskolák lelkigyakorlatain is.
Ezért hát még jobban elmélyedtem a hit-struktúra-fejlődés elméletben és újra átgondoltam a kurtabérci lelkinapok részleteit. E két reflexió eredményét pedig összefoglaltam hét alapelvben, ami hasznos lehet gimnáziumi kötelező osztály lelkigyakorlatok során. A hét alapelvet ezekkel a kulcs kifejezésekkel lehet összefoglalni: